روز جمعه مورخ27/11/ 96 تعداد 200نفر از مبلغین روحانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استانلرستان جهت شرکت در مراسمات ایام فاطمیه(س) در امور تبلیغی به شهرستانهای استاناعزام شدند . دراین جلسه که در حسینیه حبیب ابن مظاهر خرم آباد برگزار گردید آقای حقی پور رئیس ستادبازسازی عتبات عالیات استان ضمن تشریح عملکرد و نحوه چگونگی فعالیت این ستاد ازروحانیون مبلغ خواسته شد که در امر تبلیغات و اطلاع رسانی بمنظور مشارکت مردمی درامر بازسازی و توسعه حرم های مطهر و جمع آوری نذورات همکاری لازم را با ستادبازسازی عتبات عالیات به عمل آورند. ضمناً در این جلسه بروشورهائی حاوی شماره حسابهای ستاد تحویل مبلغین عزیز گردید.
ستاد بازسازي عتبات عاليات استان لرستان...
ما را در سایت ستاد بازسازي عتبات عاليات استان لرستان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 235 تاريخ: شنبه 12 اسفند 1396 ساعت: 14:07