در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور خادمین و خدمتگزاران عضو ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان با حضور در مراسم باشکوه راهپیمایی روز قدس و جمع آوری نذورات و هدایای مردمی بار دیگر با آرمانهای امام راحل(ره) تجدید میثاق کرده و به جهانیان ثابت نمودند که راه و یاد امام همچنان در اذهان مردم ماندگار و قابل ستایش است.
در پایان مراسم راهپیمایی، شرکت کنندگان با حضور در مصلای الغدیر خرم آباد با حضور در صفوف بهم پیوسته نماز جمعه بار دیگر همدلی خود با مردم مظلوم فلسطین را به اثبات رساندند.
ستاد بازسازي عتبات عاليات استان لرستان...
ما را در سایت ستاد بازسازي عتبات عاليات استان لرستان دنبال میکنید
برچسب: برگزاری,مراسم,راهپیمایی,جهانی, نویسنده: بازدید: 269 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 17:49