
یکشنبه ۱۷ بهمن و در چهارمین روز ماه رجب ، اصغر حقی پور رئیس ستادبازسازی عتبات عالیات استان به همراه جمعی از مدیران ستاد با سرهنگ پاسدار محمد برامکی فرماندهی سپاه ناحیه خرم آباد دیدار و گفتگو کردند، حقی پور با گرامی داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و تبریک ماه رجب ضمن تقدیر از سرهنگ پاسدار بازگیر در زمان مسولیت اش در همراهی با ستاد ،حضور سرهنگ پاسدار برامکی را در این سمت تبریک گفتند و برای این خادم اهل بيت آرزوی موفقیت نمودند.حقی پور ضمن تشریح عملکرد ستاد بازسازی عتبات عالیات از زمان تاسیس آن...
ادامه مطلب